بیرق زهرا سلام الله علیها

بیرق ما چادر خاکی توست

بیرق زهرا سلام الله علیها

بیرق ما چادر خاکی توست

بیرق زهرا سلام الله علیها

«اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْیایَ مَحْیا مُحَمّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَماتی‏ مَماتَ محمّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ»

نویسندگان

حال و هوای حرم است و....

يكشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۴۲ ب.ظ

چندیست هوای چشم من بارانی ست

هر خشت دلم بیانگر ویرانی ست

بیماری دوری از خراسان دارم؛

تجویز پزشک من:حرم درمانی ست...


یا امام رضــــــــــــــــا علیـه السلام 

دل همیشــــه غریبـــم هوایتـــــــ را کرده است...


آقا جان دل ما را تا ماه دگر راهی نیست...

از محرم بی قرارست...

به دنبال قراری تازه...

حال و هوای حرم است و بی قراری این دل...

------------

دوره طرح ضیافت دانشجویی عقب افتاد...

لابد بی حکمت نیست...الحمدلله

  • یا فاطمه الزهرا

نظرات  (۲)

حال و هوای دل من همیشه بارونیه :(
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی